Hur jobbar en Payroll Business Partner?
En Payroll Business Partner har ett uttalat ansvar för att äga, driva och utveckla löneavdelningens relation till verksamheten. Genom att bygga upp ett bra samarbete med resten av organisationen och att agera proaktivt och lyhört till förändringar, behov och eventuella missnöjen kan en Payroll Business Partner hjälpa löneavdelningen att stärka sin position.
Payroll Busines Partner eller lönepartner jobbar kontinuerligt med personer runt om i organisationen och identifierar områden där lön kan hjälpa till. Genom att ta tillbaka förbättringsområden till löneteamet ger det möjligt för löneavdelningen att utveckla strategier som hjälper lön att skapa mervärden.
Torsdag 15 juni kl 17.30
Hinner inte titta nu?
Ingen fara! En länk skickas ut efter att webinaret är slut så du kan titta i lugn och ro fram till sista augusti.
Är du Intly Education medlem?
Alla webinar kan streamas närsomhelst på obegränsad tid.
Hoppas vi ses!